Dag 23: Nieuw hardloop tijdstip/schema

Hardlopen sporten afvallen

10 Mei Dag 23: Nieuw hardloop tijdstip/schema

Ik schrijf dit blogje momenteel vanaf kantoor. Waarom? Omdat ik alweer op de zaak ben vanwege werkzaamheden met klasgenoten. Er moet nog wat werk afgerond worden en dit moet momenteel ff in de avonduren. Het gaat vast een latertje worden maar ik ben er goed op voorbereid. Het eten vandaag ging namelijk prima. Ik blijf het herhalen maar de shakes zijn echt goed! Het geeft je een vol gevoel, geeft je kracht en ik voel mij er goed bij. Het sporten (hardlopen) en de shakes zijn echt de twee “key ingredients” voor mijn gevecht tegen de kilootjes :) Het eten vandaag bestond uit brood met pindakaas, wat amandelen, een appel en banaan en 3 koffiekoekjes :(

Ook heb ik vandaag een nieuw tijdstip gevonden om te hardlopen. Ik wist al dat ik vanavond op kantoor aan de slag moet en dat het zo een latertje gaat worden. Hardlopen kon dus alleen tussen 17:00 uur en 19:00 uur. Ik bedacht mij dat, als ik nou een pizza in de oven doe (uiteraard belegd met extra gezonde tomaat), dan heb ik precies 35 minuten om te hardlopen. Zo gezegd zo gedaan! In die 35 minuten is het gelukt om 4.4  kilometer te lopen en 335 calorien te verbranden đŸ˜€ Beter!! Ik wil dit tijdstip dus gaan vasthouden omdat ik dan de hele avond nog vrij heb ipv rond half 9 te gaan sporten. Bij terugkomst is de avond dan al zo goed als voorbij. Morgen dus opnieuw proberen.

Gewicht: 73.3 kg
Vetpercentage: 17.1%
BMI: 22.3
Spiermassa: 44.4%

[one_half] Best wel goed van mijzelf vandaag

  • Gezonde salade met kip
  • ’s avonds nog 4 kilometer gewandeld

[/one_half]

[one_half_last] Eigenlijk bijzonder slecht vandaag

  • Vervoer per scooter ipv fiets

[/one_half_last]

Geen reactie's

Geef een reactie