Dag 6: Super gezonde zaterdag (paasweekend)

Wei-eiwitpoeder

23 Apr Dag 6: Super gezonde zaterdag (paasweekend)

Een korte update over deze zaterdag in het Paasweekend. Doordat ik de hele dag thuis was en hier in huis niks ‘slechts’ qua eten te vinden is, heb ik mij keurig aan mijn wasbord dieet gehouden. Ontbijt met een keurige powershake,  bruinbrood met 20+-kaas, kip en gebakken ei als lunch en een lichte avondmaaltijd omdat ik hierna ben gaan sporten. De tussendoortjes bestonden uit amandelen en een appel.

Ik heb ook besloten om weer een naar De Tuinen te gaan voor twee belangrijke voedingsmiddelen: Wei-eiwitpoeder en lijnzaadolie. Beide worden in het Wasbord dieetboek besproken als ‘verplicht’ en zitten beide boordevol gezonde stoffen. De lijnzaadolie mix je bijvoorbeeld door de powershake. Van de wei-eiwitpoeder neem je dagelijks twee theelepels. Ook deze kun je door de shake mixen maar ik roet het ook wel eens door een glas melk. De wei-eitwitpoeder zorgt er overigens voor dat de spieren sneller herstellen na het sporten en eiwit zorgt voor een goede (calorie)verbranding in je maag.

Gewicht: 74.7 kg
Vetpercentage: 17.2%
BMI: 22.8

[one_half] Best wel goed van mijzelf vandaag

  • Alleen maar gezonde dingen gegeten
  • 11 kilometer hard gelopen
  • Gestart met Wei-eiwitpoeder

[/one_half]

[one_half_last] Eigenlijk bijzonder slecht vandaag

  • Niks! Alles volgens het ‘boekje’

[/one_half_last]

 

Geen reactie's

Geef een reactie